Даму психологиясынан тест

    1. Даму психологиясы нені қарастырады?

    Баланың іс-әрекетін
    Жұмыртқаның ұрықтану сатысынан жеке өмірінің бітуіне дейінгі адам психикасында болатын өзгерістерді
    Өзге адамның жан дүниесін
    Қарым-қатынасты
    Күнделікті өмірде және зерттеуле белгілі бір түйінді шешу

    2. Балалар психикасының зерттеуінің негізгі әдістері:

    Интеллектуалдық тестер
    Тест
    Әңгіме және әңгімелесу
    Бақылау және эксперимент
    Әлеуметтік өлшем әдісі

    3. Даму дегеніміз:

    Қалқанша без қызметінің күшеюі
    Өмірде болу
    Жасанды байланыстар жасау
    Іс-әрекет, яғни қоршаған дүниені тануға бағытталған іс-әрекет
    Өзгерілу, қарапайым түрден күрделі түрге көшу

    4. Әрекет:

    Заттық іс-әрекет
    Қоршаған ортаны тану
    Белгілі мақсатты орындауға бағытталған оңашаланған қимыл
    Аяғымен тік тұру
    Қажеттілікті қанағаттандыру

    5. Нәрестелік кезеңдегі негізгі іс-әрекет:

    Заттық іс-әрекет
    Жыныстық әуестігі
    Үлкендермен қарым-қатынас
    Ему
    Қоршаған ортаны тану

    6. Зерттеудің генетикалық жолы:

    Тест
    Баланың бір қасиетін алып, ұзақ уақыт бойы зерттеу
    Сырттай бақылау
    Әр жастағы баланың психикасын зерттеу
    Әңгіме және әңгімелесу

    7. Зерттеудің салыстыру жолы:

    Сырттай бақылау
    Тест
    Баланың бір қасиетін алып, ұзақ уақыт бойы зерттеу
    Әр жастағы баланың психикасын зерттеу
    Әңгіме және әңгімелесу.

    8. Даму дегеніміз:

    Қалқанша без қызметінің күшеюі
    Өмірде болу
    Жасанды байланыстар жасау
    Іс-әрекет, яғни қоршаған дүниені тануға бағытталған іс-әрекет
    Өзгерілу, қарапайым түрден күрделі түрге көшу

    9. Неміс психологы В. Штерн қандай екі фактордың конвергенциясын қарастырды?

    Орта мен тұқымқуалаушылықтың
    Эмоция мен сезімдердің
    Ойлау мен сөйлеудің
    Қиял мен қабылдаудың
    Қиял мен ойлаудың

    10. Іштен туа біткен рефлекс:

    Өрмелеу
    Жүру
    Күлу
    Сөйлеу
    Емшек іздеу.

    11. Эмпирикалық әдістер тобы

    Бақылау, өзіндік бақылау, экспериментті және психодиагностикалық әдістер, іс-әрекет өнімін талдау әдістері, биографиялық әдістер
    Тест, сұхбаттасу
    Салыстырмалы, лонгитюдті
    Кешенді әдістер
    Сандық және сапалы талдау

    12. Акселерация:

    Психикалық іс-әрекеттің объектіге бағытталуы
    Заңды дамудың тарихы, пайда болуы
    Өмір мен іс-әрекет процесінде әрбір адамның дамуы
    Қоршағын ортаға ықпал ету
    Ағзаның даму процесінің тездеуі

    13. Психика дамуының қозғаушы күші:

    Қажеттілікті қанағаттандыру үшін әрекеттелу
    Сезімнің тез қозып, тез әсерленуі
    Психиканың мән-жайы мен деңгейін, бағытын дамытуға ықпал етіп отыратын сыртқы және ішкі факторлар мен жағдайлардың жиынтығы
    Өзіндік бақылау
    Дамудың тоқырауы. Сәбилік шаққа тән дене және психикалық кейіптің белгілерін сақтау

    14. Интроспекция:

    Өзіндік бақылау
    Психиканың мән-жайы мен деңгейін, бағытын дамытуға ықпал етіп отыратын сыртқы және ішкі факторлар мен жағдайлардың жиынтығы
    Қажеттілікті қанағаттандыру үшін әрекеттелу
    Сезімнің тез қозып, тез әсерленуі
    Дамудың тоқырауы. Сәбилік шаққа тән дене және психикалық кейіптің белгілерін сақтау

    15. Инфаитилизм:

    Қажеттілікті қанағаттандыру үшін әрекеттелу
    Сезімнің тез қозып, тез әсерленуі
    Дамудың тоқырауы. Сәбилік шаққа тән дене және психикалық кейіптің белгілерін сақтау
    Өзіндік бақылау
    Психиканың мән-жайы мен деңгейін, бағытын дамытуға ықпал етіп отыратын сыртқы және ішкі факторлар мен жағдайлардың жиынтығы

    16. Атавистік рефлекс:

    Ағзаның әртүрлі сыртқы түрткіштерге, жүре пайда болатын жауабы
    Ағзаның әртүрлі сыртқы түрткіштерге беретін, туа біткен жауабы
    Тек адамға ғана тән қажеттілік
    Заңды дамудың тарихы, пайда болуы
    Іштен туа пайда болатын, өзінің бастапқы мәнін жойған рефлекс

    17. Бөбек 3 жасқа жеткенде сөздік қоры қанша болады?

    1700-1900
    1000-1100
    1500-1700
    1200-1500
    2000-2100

    18. Мектепке дейінгі кезеңнің сөздік қоры:

    2000-2100
    2900-3000
    1500-2000
    3200-3800
    1700- 2200

    19. Нәрестенің жетекші әрекетін ата:

    Ойын
    Үлкендермен эмоциялық қарым-қатынас
    Эмоциялық белсенділік
    Заттық әрекет
    Еңбек әрекеті

    20. Баланың мектепке психологиялық дайындығының негізгі белгілеріне не жатады?

    Ерік сезімнің дайындығы
    Интеллектуалдық
    Барлық жауап дұрыс
    Заттармен өздігінен әрекет етуі
    Арнаулы дайындық

    21. Мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынас жағдайын зерттеуге өз үлесін қосқан қазақстандық психолог:

    Лисина М. И.
    Намазбаева Ж. Т.
    Алдамуратов Ә. Ж.
    Шериазданова Х. Т.
    Тәжібаев Т. Т.

    22. Балалар психологиясы қай ғасырдан өз алдында дербес ғылым болып бөлініп шықты?

    VІІІ ғасыр
    Б.э.д. VІІ ғ.
    ХІХ ғасыр
    Б.э.д. VІ ғ.
    Х ғасыр.

    23. “Жандану” комплексі деп аталатын реакция неше жастан басталады?

    1 жас
    3-4 жас
    1-2 жас
    Алғашқы 2-3 айлығында
    1-3 жас

    24. Бала психикасының біркелкі дамымау себебі

    Барлық жауап дұрыс
    Айналасындағылардың қарым-қатынасының жеткіліксіз-дігінен
    Оқу-тәрбие ісінің салғырт жүргізілуінен
    Танымдық әрекеттің дұрыс ұйымдастырылмауынан
    Жауап нақты емес

    25. Кіші сынып оқушыларының ойлауында қандай өзгешілік болады?

    Ойы асығыс
    2 сыныпта ойы ұшқыр орамда
    Орта туралы түсінігі, білімі кең, іс-тәжірибесі мол, сондықтан терең ойлайды
    Мәселені өздігінен шеше алмайды
    Ойлау шеңбері тар

    26. 7 жаста кездесетін дағдарыс

    Баланың "мен" деген өзіндік ерекшелігі болады
    Мінезінде ойланбай істейтін жасанды қылықтар қалжыңбастық кездеседі
    Негативизм
    Өзіндік ойы мен тілегін іске асыру
    Барлық жауап дұрыс

    27. Л.С.Выготскийдің психологиялық идеяларын арнайы зерттеп, қазақ оқырмандарына танытқан кім?

    Е. Суфиев
    Т. Тәжібаев
    М. Мұқанов
    Ж. Аймауытов
    А. Темірбеков

    28. Жас кезеңдеріне байланысты даму дағдарыстарын зерттеген кім?

    А. А. Люблинская
    А. В. Запорожец
    Д. Б. Эльконин
    Л. С. Выготский
    В. А. Крутецкий

    29. Даму психологиясының пәні

    Адамның онтогенездегі психикалық дамуының заң-дылықтарын, психиканың, сананың, жеке тұлғаның және іс-әрекетінің дамудың әрбір жас ерекшелік сатысындағы ерекшеліктерін зерттейді
    Адам психикасының қалыптасуының ерекшеліктерін зерттейді
    Адам мен жануарлардың психикалық дамуын салыстыра зерттейді
    Әлеуметтік топтардың қалыптасу заңдылықтарын зерттейді
    Менеджменттің психологиялық заңдылықтарын зерттейді

    30. Онтогенез...

    Тек психикалық даму
    Эволюциялық даму
    Филогенетикалық даму
    Туғаннан өмірінің соңына дейінгі дара даму
    Тек әлеуметтік даму

    31. Пренаталды даму кезеңі....

    Тек әлеуметтік даму
    Эволюциялық даму
    Филогенетикалық даму
    Тек психикалық даму
    Ұрықтану кезеңінен туғанға дейін

    32. Даму...

    Құрылымның сапалы даму үдерісі
    Эволюциялық даму
    Филогенетикалық даму
    Тек психикалық даму
    Тек әлеуметтік даму

    33. Дамудың сапалы өзгерістері...

    Тек психикалық даму
    Эволюциялық даму
    Филогенетикалық даму
    Сапалы бір күйден екіншісіне өту
    Тек әлеуметтік даму

    34. Даму бағыттылығының түрлері:

    Қарапайым және күрделі
    Прогрессивті және регрессивті
    Филогенетикалық және онтогенетикалық
    Психикалық және психологиялық
    Әлеуметтік және психикалық

    35. Прогрессивті даму дегеніміз не?

    Психикалық даму
    Эволюциялық даму
    Филогенетикалық даму
    Төмен реттегі құрылымнан жоғары реттегі құрылымға өту
    Әлеуметтік даму

    36. Регрессивті даму...

    Жоғары реттегі құрылымнан төмен реттегі құрылымға өту
    Эволюциялық даму
    Филогенетикалық даму
    Тек психикалық даму
    Тек әлеуметтік даму

    37. Даму формалары

    Әлеуметтік және психикалық
    Қарапайым және күрделі
    Филогенетикалық және онтогенетикалық
    Психикалық және психологиялық
    Эволюциялық және секірмелі

    38. Эволюциялық даму...

    Секірмелі өзгерістер
    Баяу, сапалы өзгерістер
    Шапшаң өзгерістер
    Революциялық өзгерістер
    Инволюциялық өзгерістер

    39. Секірмелі даму...

    Үздіксіз өзгерістер
    Баяу, сапалы өзгерістер
    Бірізді өзгерістер
    Дағдарыстар арқылы қысқа мерзімде революциялық тұрғыда түбегейлі өңделу
    Эволюциялық даму

    40. Дамудың сатылығы...

    Дамудың әрбір сатысының келер шақты қамтуы
    Дамудың әрбір сатысының өткен шақты қамтуы
    Дамудың әрбір сатысының болашақты қамтуы
    Дамудың әрбір сатысының осы шақты қамтуы
    Дамудың әрбір сатысының нақ осы шақты қамтуы

    41. Ересектер психологиясы қандай кезеңдерді қамтиды?

    Жастық шақты және ерте, орта, кеш ересектікті
    Нәрестелікті
    Бөбек кезеңін
    Мектепке дейінгі кезеңді
    Бастауыш мектеп кезеңін

    42. Қарттық психология қай жас шамаларын қамтиды?

    Мектепке дейінгі кезеңді
    Нәрестелікті
    Егделікті және ұзақ өмір сүруді
    Бастауыш сынып кезеңін
    Ересектікті

    43. Даму психологиясының негізгі әдістері:

    Бақылау және эксперимент
    Тест
    Анкета
    Интервью
    Әңгімелесу

    44. Проективті әдістер

    Тест
    Іс-әрекет өнімін зерттеу әдісі
    Клиникалық әңгімелесу
    Әңгімелесу
    Анкета

    45. Даму психологиясындағы лонгитюд әдісі

    Егіздерді салыстырмалы зерттеу әдісі
    Әлемнің халықтарының әртүрлі мәдениетіндегі бабалардың тәрбиесінің мазмұны мен әдістерін, сонымен бірге адамның жеке және танымдық даму ерекшеліктерін салыстырмалы зерттеу
    Бір адамды немесе адамдар тобын ұзақ мерзімде бақылау
    Адамның іс-әрекет нәтижесін талдау әдісі
    Адамның өмірбаянын талдаудың негізінде оның психологиялық дамуын зерттеу

    46. Рекапитуляция тұжырымдамасының авторы:

    З. Фрейд
    Г. С. Холл
    Ч. Дарвин
    В. Прейер
    Л. С. Выготский

    47. Мәдени-тарихи тұжырымдаманың авторы

    Г. С. Холл
    Ч. Дарвин
    З. Фрейд
    Л. С. Выготский
    Б. Г. Ананьев

    48. Онтогенездегі психикалық дамудың жетекші факторы тұқымқуалаушылық деп сипаттайтын тұжырымдама:

    Эмпиризм
    Дуализм
    Нативизм
    Антагонизм
    Психоанализ

    49. Онтогенездегі психикалық дамудың жетекші факторы орта деп сипаттайтын тұжырымдама:

    Дуализм
    Нативизм
    Антагонизм
    Психоанализ
    Эмпиризм

    50. Эмпиризмнің авторлары:

    Д. Локк, Д. Гартли
    Ж. Пиаже
    З. Фрейд
    Р. Декарт
    И. Кант

    51. Эмпирикалық әдістер тобы

    Салыстырмалы, лонгитюдті
    Тест, сұхбаттасу
    Бақылау, өзіндік бақылау, экспериментті және психо-диагностикалық әдістер, іс-әрекет өнімін талдау әдістері, биографиялық әдістер
    Кешенді әдістер
    Сандық және сапалы талдау

    52. Мәліметтерді өңдеу әдістері

    Генетикалық және құрылымдық
    Сандық (статистикалық) және сапалы талдау (мәліметтерді топтар бойынша дифференциациялау және т.б.)
    Салыстырмалы және лонгитюдті
    Тест және анкета
    Қима және сұрақнама

    53. Интерпретациялық әдістер

    Сандық және сапалы талдау
    Анкета және тест
    Салыстырмалы және лонгитюдті
    Генетикалық және құрылымдық
    Іс-әрекет өнімін талдау

    54. Салыстырмалы әдіс

    Сыналушылардың немесе таңдаулардың әртүрлі тобын салыстыру
    Әлемнің халықтарының әртүрлі мәдениетіндегі бабалардың тәрбиесінің мазмұны мен әдістерін, сонымен бірге адамның жеке және танымдық даму ерекшеліктерін салыстырмалы зерттеу
    Егіздерді салыстырмалы зерттеу әдісі
    Адамның іс-әрекет нәтижесін талдау әдісі
    Адамның өмірбаянын талдаудың негізінде оның психологиялық дамуын зерттеу

    55. Лонгитюдті әдістің жетістіктері неде?

    Жаппай жүргізілуінде
    Кешенді жүргізілуінде
    Психикалық әдістің барысын болжауда және психикалық даму фазаларының арасында генетикалық байланыстарды анықтауда
    Тәжірибедегі ірі мәселелерді шешуде
    Тәжірибедегі кіші мәселелерді шешуде

    56. Джон Локк теориясы бойынша...

    Әлеуметтену процесіне баса назар аударылады
    Жаңа туған нәрестенің өзі тума қабілеттері мен жағымды нышандары бар жеке тұлға ретінде қарастырылды
    Жетілудің биологиялық факторларына баса назар аударылып қалғаны ысырылды
    Психикалық процестер мен қызметтерге баса назар аударылуда
    Психикалық дамудың мәні мінез-құлықтың әлеуметтік қолайлы нормаларын жинақтап, пайдалы әдеттер мен дағдыларды жасауда

    57. Конституционалды тұрғы бойынша...

    Психикалық функциялар мен процестердің дамуына баса назар аударылады
    Әлеуметтену процестері мен қоғамның өмір жолының сәйкес сатысына қойылған міндеттерге баса назар аударылады
    Адамның дене бітімі мен дамуының ерекшеліктері арасында байланыс бар
    Психикалық дамудың мәні мінез-құлықтың әлеуметтік қолайлы нормаларын жинақтап, пайдалы әдеттер мен дағдыларды жасау
    Жаңа туған нәрестенің өзі тума қабілеттері мен жағымды нышандары бар жеке тұлға ретінде қарастырылды

    58. З. Фрейдтің тұжырымдамасы бойынша бала мінез құлқының жетекші мотиві

    Оқуға ұмтылуы
    Инстинктивті түрткілердің қанағаттанбауы
    Ойының іске асуы
    Ойының іске аспауы
    Онстинктивті тілектердің қанағаттандарылуы

    59. З. Фрейдтің тұжырымдамасы бойынша инстинктивті тілектердің қанағаттандырылуы

    «Ләззаттану» принципі
    «Ләззат алмау» принципі
    «Ойлану» принципі
    «Сөйлеу» пинципі
    «Өмір сүру» принципі

    60. Екі фактордың конвергенциясы теориясының авторы

    П. Жане
    В. Штерн
    З. Фрейд
    Ш. Бюлер
    С. Л. Выготски

    61. Неміс психологы В.Штерн қандай екі фактордың конвергенциясын қарастырды?

    Ойлау мен сөйлеудің
    Эмоция мен сезімдердің
    Орта мен тұқымқуалаушылықтың
    Қиял мен қабылдаудың
    Қиял мен ойлаудың

    62. Екі фактордың конвергенциясы теориясы бойынша баланың психикалық дамуы ...

    Дамуы оның генетикалық дамуымен анықталады
    Әлеуметтік факторлардың нәтижесі
    Биологиялық факторлардың нәтижесі
    Оның басқа балалармен қарым-қатынастарының нәтижесі
    Ішкі жағдайлардың орта мен тұқымқуалаушылықтың конвергенциясының нәтижесі

    63. В. Штернің тұжырымдамасы бойынша X бірліктің мәні

    Қарым-қатынас
    Ойлау
    Тұқымқуалаушылық
    Эмоциялар
    Сезімдер

    64. В. Штернің тұжырымдамасы бойынша Ү бірліктің мәні

    Орта
    Ойлау
    Қарым-қатынас
    Эмоциялар
    Сезімдер

    65. В. Штерн баланың психикалық дамуындағы орта мен тұқымқуалаушылықтың үлесін ашатын неше тұрғыны қалыптастырды?

    5
    4
    6
    7
    8

    66. Фрейдтің тұжырымдамасы бойынша Эрос әуестігінің сипаттамасы

    Оқуға деген әуестік
    Өлімге деген әуестік
    Әрі өмірге, әрі өлімге деген әуестік
    Өмірге деген әуестік ретінде сексуалды әуестік
    Жақсы киінуге деген әуестік

    67. Фрейдтің тұжырымдамасы бойынша Танатос әуестігінің сипаттамасы

    Жақсы киінуге деген әуестік
    Өмірге деген әуестік ретінде сексуалды әуестік
    Әрі өмірге, әрі өлімге деген әуестік
    Оқуға деген әуестік
    Өлімге деген әуестік

    68. Дамудың оральды сатысы қай жас шамаларын қамтиды (Фрейд бойынша)?

    0-1.5 жасты
    1-3 жасты
    3-5 жасты
    6-дан жыныстық жетілу кезеңіне дейінгі мерзімді
    12-18 жас аралығын

    69. Дамудың анальды сатысы қай жас шамаларын қамтиды (Фрейд бойынша)?

    3-5 жасты
    0-1,5 жасты
    1,5-3 жасты
    6-дан жыныстық жетілу кезеңіне дейінгі мерзімді
    12-18 жас аралығын

    70. Дамудың фалликалық сатысы қай жас шамаларын қамтиды (Фрейд бойынша)?

    6-дан жыныстық жетілу кезеңіне дейінгі мерзімді
    0-1.5 жасты
    1-3 жасты
    3-5 жасты
    12-18 жас аралығын

    71. Дамудың латентті сатысы қай жас шамаларын қамтиды (Фрейд бойынша)?

    6-дан жыныстық жетілу кезеңіне дейінгі мерзімді
    1-3 жасты
    3-5 жасты
    0-1.5 жасты
    12-18 жас аралығын

    72. Дамудың генитальды сатысы қай жас шамаларын қамтиды (Фрейд бойынша)?

    1-3 жасты
    12-18 жас аралығын
    3-5 жасты
    0-1.5 жасты
    6-дан жыныстық жетілу кезеңіне дейінгі мерзімді

    73. Ж. Пиаже бойынша бала ойлауының дамуы ...

    Ересек ойлауының кішкентай көшірмесі
    Операциялардың алмасуы
    Ой қабілеттерінің біртіндеп қарапайымдануы
    Эгоцентризмнен децентрацияға көшуді сипаттайтын ақыл-ой позицияларының алмасуы
    Жануарлардағы интеллектілі мінез-құлықтың көрінісі

    74. Ж. Пиаженің операциялы тұжырымдамасындағы сенсомоторлы инттеллект кезеңі қай жас шамаларын қамтиды?

    0-2 жасты
    2 – 11-12 жас шамасын
    11-12 жас шамасын
    20-21 жас шамасын
    25-27 жас шамасын

    75. Қарым-қатынастың балалық шақты қамтитын кезеңдерін құрастырған ғалым:

    З. Фрейд
    Л.С. Выготский
    Э. Эриксон
    М. И. Лисина
    Ш. Бюлер

    76. Жаңадан туған нәресте дағдарысын психологиялық дағдарыс ретінде алғаш сипаттаған ғалым:

    М. И. Лисина
    Л. С. Выготский
    Э. Эриксон
    З. Фрейд
    Ш. Бюлер

    77. Бала дамуындағы қабылдағыш кезең қалай аталады?

    Сензитивті
    Бірізді
    Қосарланған
    Параллельді
    Үзбелі

    78. «Жақын даму аймағы» ұғымын енгізген ғалым

    Э. Эриксон
    М. И. Лисина
    Л. С. Выготский
    З. Фрейд
    Ш. Бюлер

    79. Ерте ересектікке енудегі дағдарыс қай жас шамасын қамтиды?

    65 жас шамасын
    30 жасты
    40-45 жас шамасын
    50-55 жас шамасын
    17-22 жас шамасын

    80. Белсенді кәсіби іс-әрекетті тоқтату мен зейнеткерлікке шығу дағадарысы қай жас шамасында көрініс береді?

    30 жасты
    65 жасты
    40-45 жас шамасын
    50-55 жас шамасын
    17-22 жас шамасын

    81. Психологтардың арасында бөбектерге күнделік жазу үрдісі қай ғасырда өріс ала бастады?

    ІV ғасырдың соңына қарай
    XXІ ғасырдың аяғында
    ІV ғасырдың ортасында
    XX ғасырдың бас кезінде
    VІІ орта тұсында

    82. Бөбектің психологиялық дамуына негізгі ықпал ететін фактор?

    Қарапайым ойындары және балалар бақшасында тиісті өнерге үйренуі
    Еңбектеп жүргені
    Жымиғаны
    Күлгені
    Ата-анасын тани бастағаны

    83. Бөбектерде ойынның қандай түрі кездеседі?

    Күрделі
    Қарапайым
    Сюжетті
    Рөлдік
    Конструктілі

    84. Нәрестелік кезеңдегі негізгі психологиялық жаңа құрылымда ата:

    Ес процесінің дамуы
    Тілінің дамуы
    Еркінің дамуы
    Сенсорлық даму
    Қиялының дамуы

    85. Баланың негативизмі қай кезде анық байқалады?

    Еркелегенде
    Ересек болғысы келуі
    Қыңырлық
    Ойланбай орындаған әрекеттерінде
    Негізсіз теріске шығаруға тырысу

    86. 3 жасар баладағы дағдарысты жою үшін міндетті түрде нені білу керек:

    Балаға көңіл бөлу
    Баланың әлсіз дәрменсіздігін ескеру
    Профилактикалық шаралар жиынтығын құруда терең ойлану
    Іс-әрекеттің мазмұнын
    Дәрігердің кеңесі туралы

    87. Баланың қай жас шамасы сенсорлық дамуы үшін едәуір сензитивті кезең болып табылады?

    Ерте және кіші мектепке дейінгі жас шамасы
    Орта мектепке дейінгі жас шамасы
    Нәрестелік кезең
    Өресек мектепке дейінгі жас
    Кіші мектеп кезеңі

    88. Ерте балалық шақтағылардың сенсорлық ерек-шеліктерін ата:

    Заттарды жоспарлы түрде біртіндеп қарастыру
    Заттарды зерттеуге тырыспай, тек манипуляция жасау
    Заттарды қарастыру, олардың жеке бөліктері мен белгілерін бөліп алу
    Заттарды жүйелі, жоспарлы түрде қарастыру
    Заттарды бірте-бірте (кезеңдеп) қарастыру

    89. Дағдарыс:

    Кері жылжу
    Қалыпты жәйт
    Дамудағы, тұлғаның түрленуі мен жетілуіндегі қажетті сатысы
    Дамудың бұзылуы
    Дамудың тоқырауы

    90. Өсу –

    Ата-анасының қартаюына бейімделу
    Тұтастай организмнің маңызды мүмкіндіктерінің сапалық өзгерістері
    Белсенділіктің төмендеуі
    Жеке ағзалардың, олардың жүйелерінің, тұтастай организмнің маңызды мүмкіндіктерінің сандық өзгерістері, мөлшерлерінің ұлғаюы
    Баланың еркелік бірбеткейлігін қолдап дем беру

    91. Депривация

    Заттарды жүйелі, жоспарлы түрде қарастыру
    Жасанды байланыстар жасау
    Еңбек әрекетінің элементтері
    Өзіне-өзі қызмет ету
    Қарым-қатынастың жетіспеушілігінен психикалық дамудың бұзылуы

    92. Дамудың гетерохрондығы дегеніміз –

    Жасанды байланыстар жасау
    Жеке ағзалар мен қызметтердің даму фазаларының уақыт бойынша сәйкес келмеуі
    Іс-әрекет, яғни қоршаған дүниені тануға бағытталған іс-әрекет
    Қоршаған ортаны тану
    Қажеттілікті қанағаттандыру

    93. Геранто психологияның зерттеу нысаны

    Қарттар мен егде жастағы адамдардың психикасы мен мінез-құлық ерекшеліктерін зерттейтін саласы
    Жеткіншектік кезең
    Кәмелеттік кезең
    Нәрестелік кезең
    Баланың бір қасиетін алып, ұзақ уақыт бойы зерттеу

    94. Қартаю –

    Дамудың тоқырауы. Сәбилік шаққа тән дене және психикалық кейіптің белгілерін сақтау
    Психиканың мән-жайы мен деңгейін, бағытын дамытуға ықпал етіп отыратын сыртқы және ішкі факторлар мен жағдайлардың жиынтығы
    Басқа да тірі ағзалардың табиғи қартаюы сияқты биологиялық үдеріс
    Адамның жеке басының дағдысы, үнемі тәртіп сақтауды қажет ететіндігі
    Адам ойының негізгі жолы

    95. Гериатрия

    Психиканың мән-жайы мен деңгейін, бағытын дамытуға ықпал етіп отыратын сыртқы және ішкі факторлар мен жағдайлардың жиынтығы
    Жасөспірімдердің ауруларын зерттейді
    Балалардың ауруларын зерттейді
    Егде тартқан және қартайған адамдардың ауруларын зерттейді
    Қажеттілікті қанағаттандыру үшін әрекеттелу

    96. Э. Эриксон бойынша мектеп кезеңі қай жас шамаларын қамтиды?

    0-1 жас шамасын
    1-3 жас шамасын
    3-6 жас шамасын
    6-12 жас шамасын
    12-19 жас шамасын

    97. Э. Эриксон бойынша жеткіншек кезеңі қай жас шамаларын қамтиды?

    12-19 жас шамасын
    1-3 жас шамасын
    3-6 жас шамасын
    6-12 жас шамасын
    0-1 жас шамасын

    98. Э. Эриксон бойынша жастық шақ қай жас шамаларын қамтиды?

    3-6 жас шамасын
    1-3 жас шамасын
    20-25 жас шамасын
    6-12 жас шамасын
    12-19 жас шамасын

    99. Э. Эриксон бойынша ересектік қай жас шамаларын қамтиды?

    6-12 жас шамасын
    1-3 жас шамасын
    3-6 жас шамасын
    26-64 жас шамасын
    12-19 жас шамасын

    100. Э. Эриксон бойынша жеке тұлғаның дамуындағы нәрестелік кезеңінде маңызды қатынастардың радиусы.

    Жанұясы
    Ата-анасы
    Анасы
    Көршілері, мектеп
    Құрдастарының тобы



Тексеру Жауаптарды жою Кілт