-5-

    1. Серпімді мұнаралар қатты теңіз тұрақты платформаларынан несімен ерекшеленеді

    Түсімен
    Температурасымен
    Көлемімен және сырт пішінімен
    Көлемімен, түсімен
    Сырт пішінімен

    2. Серпімді ТТП-ының қатты ТТП-нан негізгі айырмашылығы неде?

    Көмірсутегі қорында
    Құнында
    Жылдық өндіруде
    Түсінде
    Теңіз табанының рельефінде

    3. Серпімді платформалардың құнының төменділігі немен түсіндіріледі:

    Мұнай қорына
    Теңіз табанының рельефіне
    Сүйеу колонналарының санына
    Үлкен салмағына
    Салмағының аздығы мен свайлар, понтондар тартулардың барлығы

    4. Понтондар, сваялар, тартулар қандай платформалардың элементтері болып табылады?

    Жасанды арал
    Серпімді
    ГТТП
    Свая түріндегі платформа,
    Үлкенблокты негіздер

    5. Қандай платформалар үлкен тұрақтылыққа ие:

    Қатты
    Серпімді
    Жасанды арал
    Батырмалы баржа
    Қарапайым негіздер

    6. Қандай платформаларды тереңсулы деп атайды:

    Гравитациялы, свайлы, серпімді
    Серпімді, свайлы
    Жасанды арал
    Эстакаданы
    Свайлы

    7. Тереңсулы платформаларды қандай тереңдікте орнатады?

    3-5 м
    300-500 м
    5-20 м
    800-1000 м
    1000-3000 м

    8. Жасанды аралдарды қандай тереңдікте салады?

    1000-3000 м
    3-5 м
    800-1000 м
    5-20 м
    300-500 м

    9. Платформалардан көмірсутектер қалай тасымалданады?

    Эвакуаторлармен
    Цистерналармен, теміржолмен
    Танкерлермен, құбырлармен
    Буксирлі кемелермен
    Құбырлармен

    10. Жасанды аралдар бұл -

    Үлкенблокты негіздер
    Дамбалар
    Себілмелі құрылыс
    Темір-бетонды ғимарат
    Суасты коммуникациялар

    11. Таязсулы айдындарда қандай негіздер пайдалынылады?

    Темір
    Свайлы, темір
    Блокты, свайлы, жасанды аралдар
    Құрама
    Блокты

    12. Гравитациялы ТТП құрастыру қайда жүзеге асырылады:

    Жағалауда
    Құмды пляждарда, бассейнде
    Құрғақ докта, тереңсулы тіректе
    Таязсулы айдында
    Теңіз айдынында

    13. ГТТП-ларын құрастыру, тасымалдау және қондыру ерекшеліктері?

    Көлденең
    Көлбеу
    Тікеден тік
    Әр түрлі
    Тіке жарым жартылай

    14. Құрғақ докта ГТТП құрылысына жатады

    Ойықты базалар, Тіректі бағана (колонна)
    Тіректі бағана, жоғарғы құрылғы
    Болат юбка
    Болат юбка, ішнара қабырғалар ойығы
    Жоғарғы құрылғы, ойықты базалар

    15. ГТТП жоғарғы құрылғысы қайда монтаждалады?

    Тереңсулы тұрақта
    Құрғақ докта
    Цехта
    Ашық алаңда
    Жағалауда

    16. ГТТП тасымалдау келесі әдіспен іске асады

    Арнайы понтонда
    Жүзбелі
    Буксирменен
    Жүзбелі және буксирмен
    Баржада

    17. ТТП артқы бөлігіне буксирді не мақсатпен қосады

    Жылдамдығын арттыру үшін
    Жылдамдығын кеміту үшін
    Алып жүру үшін
    Жабдықтау үшін
    Тұрақтылығын арттыру үшін

    18. Тереңсулы тұрақта ГТТП құрастыру мына кезеңді қамтиды

    Ойықты базалар, Тіректі бағана (колонна)
    Тіректі бағана, жоғарғы құрылғы
    Болат юбка
    Болат юбка, ішнара қабырғалар ойығы
    Жоғарғы құрылғы, ойықты базалар

    19. Стингердің тағайындалуы

    ЖБҚ тікелігін шектеу құрылғысы
    Якорлық шынжырдың бағытын өзгерту құрылғысы
    Құбыржелілерін түсіру құрылғысы
    Көлбеулігін шектеу құрылғысы
    Балласт суын лақтыру үшін

    20. Үш бөлімнен тұратын трубка формалы кеңістіктік конструкция ол -

    Стингер
    Стрингер
    ЖББҚ
    Теңіз тіреуі
    Бағыттаушы

    21. Құбыржелілерін теңіз түбімен сүйреу әдісі ненің көмегімен орындалады

    Бағыттаушы
    Бұрғылау лебедка
    Конвейер
    Тасымалдау понтондардың
    Эвакуатор

    22. Еркін бату әдісі (құбыржелі құрылысы)

    Көтеру кранының
    Бұрғылау лебедка
    Конвейер
    Тасымалдау понтондардың
    Эвакуатор

    23. Технолоогиялық жабдық (баржалар көмегімен құбыржелілерін төсеу әдісі)

    Конвейер, көтеру краны, құбырды центровкалау
    Конвейер, көтеру краны
    Тіреу-бағыттау негіздері
    Бұрғлау лебедкасы
    Амортизатор, басқару пульты

    24. Ішкі коррозияға қарсы жабын, болат құбырлар, бетонды жабын бұл -

    САСЖ кешені
    Ұңғы конструкциясы
    Құбыржелі конструкциясы
    Теңіз тірегі
    Ауырландырылған бұрғылау құбырлары

    25. Тіректі блоктарды тасымалдаудың көп таралған әдісі

    Баржамен
    Арнайы понтондармен
    Жүзбелі
    Жабдықтау кемелерімен
    Құбыржелі баржаларымен

    26. ТТП суға түсіру үшін қажет

    Жүзбелі кран
    Стингер
    ЖБҚ
    Механикалық көтеру қондырғылары
    Гидравликалық көтеру қондырғылары

    27. Сағасы ашық орналасқан суасты ұңғысы қандай қысымда болады

    Гидростатикалық қысым
    Атмосфералық қысым
    Артық қысым
    Құбыраралық қысым
    Сағалық қысым

    28. Суасты өндірудің артықшылығы болып не табылады

    Игеруді біртіндеп жүргізу мүмкіндігі
    Игеру шығынын қысқарту
    Қабаттың мұнай бергіштігін арттыру
    Мұнайдың жылдық өндірісін арттыру
    Ұңғы өнімділігін арттыру

    29. Теңіз кенорындарын меңгеру құнын төмендетуге әсер етеді

    Эстакадаларды қолдану
    ҚҚҰ қолдану
    Бір платформаны қондыру
    Екі платформаны қондыру
    Суасты пайдалану әдістерін қолдану

    30. Шалғайдағы ірі кенорындарын зонасын игеруді жылдамдату неге тәулді

    Эстакадаларды қолдану
    ҚҚҰ қолдану
    Бір платформаны қондыру
    Екі платформаны қондыру
    Суасты пайдалану әдістерін қолдану

    31. Суасты игеру әдістерінің кемшілігі болып

    Суасты кешеніне қол жеткізу қиындығы
    Н2S болуы
    ЖБҚ қапталдағы және қуа соққан теңселісі
    Құм тығынының пайда болуы
    Су және газ конустарының пайда болуы

    32. Блокты (ЖБҚ тіреуі) теңізде тіп тік күйде құрастыру

    Отсектерді теңгеру жолымен
    ЭЕМ және жүзбелі кранмен
    Пневмоитергішпен
    Механикалық көтеру құрылғысымен
    Экипажбен

    33. Баржалардан платформаны түсіру жүзеге асады

    Отсектерді теңгеру жолымен
    ЭЕМ және жүзбелі кранмен
    Пневмоитергішпен
    Механикалық көтеру құрылғысымен
    Экипажбен

    34. Тіреуіштерді (опора) тасымалдау баржаларын таңдауға ықпал ету факторы

    Жүк көтерілімдігі және түсіру әдісі
    Түсіру әдісі
    Бұрғлау лебедкасының қуаты
    Тасымалдау жылдамдығы
    Жағармай салмағы

    35. Кеменің суығыстырымы анықталады

    Кеме салмағы
    Жүктің саны мен кеме салмағы
    Жүзбелі бөгет
    Кеме двигателі
    Күш қуат салмағы

    36. Букирлеу кемесін таңдау әсер етеді

    Тарту күшінің күшейуі
    Тростарды керу
    Буксирлеуге кедергі
    Сут температурасы
    Жел жылдамдығы

    37. Буксирлеу механизмі неден тұрады

    Понтондардан, оттяжкалардан, лебедкалрдан
    Буксирлеу тросынан
    Двигательден
    Буксирлеу қуатынан
    Амортизаторан, буксирлеу тросынан, лебедкалардан

    38. Буксирлеудің амортизация механизмі

    Статикалық и динамикалық күшке
    Тростың салбырауына
    Динамикалық күшке
    Статикалық күшке
    Желдің жылдамдығы

    39. Буксирлеу лебедкасы реттейді

    Толқын ұзындығын
    Тростың ұзындығын
    Буксирлеу жылдамдығын
    Буксирлеу қуатынан
    Тростың беріктігін

    40. Жобалауда нормативті-техникалық материалдар бұл –

    Ережелер мен инструкциялар
    Журналдар мен газеттер
    Инструкциялар мен монографиялар
    Брошюралар
    Ережелер

    41. Водолаздардың ең үлкен тереңдікке төмен түсуі

    10 м
    120 м
    50 м
    100 м
    150 м

    42. Бұрғылау баржаларын табанға қондыру жүзеге асады

    Балластпен
    Тіреу колонасымен
    Сваямен
    Еркін бату әдісімен
    Қалқымалы

    43. Бұрғлау кемелері ЖБҚ несімен ерекшеленеді

    Дизайнымен
    Размерімен
    Жүккөтергіштігімен
    Жылдамдығымен
    Бұрғылау әдісімен

    44. Ұңғыдан сұйық пен газдың бақылаусыз ағымы

    Шығару
    Фонтан
    Ағылу
    Гейзер
    Газдысұйық қосынды

    45. Газлифтілі ұңғыларды пайдаланудың тиімсіздігінің себебі

    Сулану жағдайында газдың салыстрамалы шығынын арттыру
    Қабат қысымы көлемін азайту
    Газ факторы көлемін арттыру
    Тиімді режимде салыстрамалы шығынын арттыру
    Төменгі өткізгіштік

    46. Плашечный превентор, тіректі плиталар, тіректі-бағыттаушы негіздер, телевизиялық камералар, теңіз тіреуі - бұл

    Гидротехникалық қондырғылар
    ҚГЖ жабдықтары
    САСЖ кешені
    Физкультура кешені
    Фонтанды арматура

    47. Ұңғыны жасанды фонтанды әдіспен пайдалану іске асады

    ҚҚҰ қолдану
    Ертінділерді айдау
    Табиғи энергия есебінен
    Компрессорлы әдіспен
    Жарықшақтар жасау жолымен

    48. Табиғи фонтандаудың пайда болуы

    ҚҚҰ қолдану
    Ертінділерді айдау
    Табиғи энергия есебінен
    Компрессорлы әдіспен
    Жарықшақтар жасау жолымен

    49. Континентального шельфтің ені қанша болады

    30 м
    10 м
    150 м
    2 м
    100 м

    50. Компрессор, газды дайындау жүйесі және оны бөлу – қай пайдалану әдісінің жабдығы?

    Фонтанды
    Сорғалау сорабының үстіңгі жабдығы
    Тұзқышқылды қабат
    Қабатты гидрожару
    Газлифтілі пайдалану

    51. Күш беретін сораптар блогы, жұмыс сұйығы ыдысы, жұмыс сұйығын механикалық қоспалардан тазарту гидроциклондық аппараты

    Фонтанды
    Сорғалау сорабының үстіңгі жабдығы
    Тұзқышқылды қабат
    Қабатты гидрожару
    Газлифтілі пайдалану

    52. Құрғату үшін сулы аймақтан (көл, өзен) бекітпемен бөлектенген темірбетонды бассейн – бұл

    Балық өсіретін пруд
    Жүзу бассейіні
    Канал
    Құрғақ док
    Өзен ағыны

    53. Завод-верфь неге арналған

    Болаттарды конвенторлық балқыту үшін
    Автомобилдерді құрастыру үшін
    Кемелер мен платформаларды жасау үшін
    Үйқұрылысы панелдерін дайындау үшін
    Трикотаж өнімдері өндірісі

    54. Белгіленген сызық арқылы екі іргелес толқын шыңының уақыт интервалы

    Толқынның биіктігі
    Толқын жотасы
    Толқын кезеңі
    Толқын жылдамдығы
    Толқын ұзындығы

    55. Толқын орташа линиясынан жоғары орналасқан толқынның бөлігі

    Толқынның биіктігі
    Толқын жотасы
    Толқын кезеңі
    Толқын жылдамдығы
    Толқын ұзындығы

    56. Іргелес екі жота шыңының толқын профилі көлденең ара қашықтығы

    Толқынның биіктігі
    Толқын жотасы
    Толқын кезеңі
    Толқын жылдамдығы
    Толқын ұзындығы

    57. Металдың коррозияға қарқынды ұшырауы немен анықталады Интенсивность коррозии металла определяется

    ТТП қызмет атқару мерзімімен
    Желдің жылдамдығымен
    Толқынның биіктігімен
    Коррозия жылдамдығымен
    Толқын кезеңімен

    58. Жалпы коррозияны орташа өлшеу бірлігі

    мм2
    м3/жыл
    м2
    мм/жыл
    см/жыл

    59. ТТП коррозиялық зақымдалуға ұшырау аймағы

    Кезеңді сулану
    Суасты, түптік (донная), топрақтық
    Атмосфералық, суасты, кезеңді сулану
    Атмосфералық, кезеңді сулану, суасты, түптік
    Электрохимическая, грунтовая

    60. Теңіз суы коррозиялық орта болып табылады және келесі факторлармен анықталады

    Теңіз табаны рельефі өзгеруімен
    Конструкция элементтері вибрация өзгеруімен
    ТТП формасы мен мөлшерімен
    Оттегі мен тұз концентрациясының өзгеруімен
    Мұнай мен азот концентрациясының өзгеруімен



Тексеру Жауаптарды жою Кілт