Page 5 - index Bapaeva
P. 5

Мазмұны
АЛҒЫ СӨЗ.................................................................................. 7

І. ДАМУ ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ
НЕГІЗДЕРІ................................................................................. 10

   1.1. Даму психологиясына жалпы сипаттама...................... 10
   1.2. Даму ұғымы..................................................................... 17
   1.3. Даму психологиясының әдістері.................................... 21

ІІ. БАЛАНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫНЫҢ
ҚОЗҒАУШЫ КҮШТЕРІ МӘСЕЛЕСІ ЖАЙЛЫ
ФАКТОРЛЫ ТҰРҒЫЛАР....................................................... 25

   2. Баланың онтогенезде психикалық дамуының
   заңдылықтары......................................................................... 25
   2.1. Қазақ халқының бала дамуының жас кезеңдері
   туралы ой-пайымдаулары...................................................... 25
   2.2. Психикалық дамудың қозғаушы күштері туралы
   жалпы сипаттама.................................................................... 31
   2.3. Нативизм теориясы......................................................... 33
   2.4. Эмпиризм теориялары. Баланың психикалық
   дамуының қозғаушы күштерінің бихевиоризмде
   қарастырылуы......................................................................... 40
   2.5. Екі фактордың конвергенциясы жайлы теория............ 43

ІІІ. БАЛАНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУ ЖАЙЛЫ
ЖАЛПЫ ТЕОРИЯЛАР........................................................... 47

   3.1. Зигмунд Фрейдтің баланың психикалық
   дамуы жайлы тұжырымдамасы............................................. 47
   3.2. Ж. Пиаже бала ойлауының дамуы жайында................. 55
   3.3. Ж. Пиаженің интеллекті дамуының
   операционалды тұжырымдамасы......................................... 63
   3.4. Э. Эриксонның тұлға дамуының эпигенетикалық
   теориясы.................................................................................. 72
   3.5. Мәдени-тарихи тұғыр. Баланың психикалық
   дамуы туралы Л. С. Выготскийдің теориясы...................... 82
   3.6. Іс-әрекеттік тұғыр баланың психикалық дамуының
   қозғаушы күштері мен себептері туралы............................. 97
   3.7. Х. Т. Шерьязданованың мектеп жасына дейінгі

                                    5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10