Page 5 - index Bapaeva
P. 5
Мазмұны
АЛҒЫ СӨЗ.................................................................................. 7
І. ДАМУ ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ
НЕГІЗДЕРІ................................................................................. 10
1.1. Даму психологиясына жалпы сипаттама...................... 10
1.2. Даму ұғымы..................................................................... 17
1.3. Даму психологиясының әдістері.................................... 21
ІІ. БАЛАНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫНЫҢ
ҚОЗҒАУШЫ КҮШТЕРІ МӘСЕЛЕСІ ЖАЙЛЫ
ФАКТОРЛЫ ТҰРҒЫЛАР....................................................... 25
2. Баланың онтогенезде психикалық дамуының
заңдылықтары......................................................................... 25
2.1. Қазақ халқының бала дамуының жас кезеңдері
туралы ой-пайымдаулары...................................................... 25
2.2. Психикалық дамудың қозғаушы күштері туралы
жалпы сипаттама.................................................................... 31
2.3. Нативизм теориясы......................................................... 33
2.4. Эмпиризм теориялары. Баланың психикалық
дамуының қозғаушы күштерінің бихевиоризмде
қарастырылуы......................................................................... 40
2.5. Екі фактордың конвергенциясы жайлы теория............ 43
ІІІ. БАЛАНЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУ ЖАЙЛЫ
ЖАЛПЫ ТЕОРИЯЛАР........................................................... 47
3.1. Зигмунд Фрейдтің баланың психикалық
дамуы жайлы тұжырымдамасы............................................. 47
3.2. Ж. Пиаже бала ойлауының дамуы жайында................. 55
3.3. Ж. Пиаженің интеллекті дамуының
операционалды тұжырымдамасы......................................... 63
3.4. Э. Эриксонның тұлға дамуының эпигенетикалық
теориясы.................................................................................. 72
3.5. Мәдени-тарихи тұғыр. Баланың психикалық
дамуы туралы Л. С. Выготскийдің теориясы...................... 82
3.6. Іс-әрекеттік тұғыр баланың психикалық дамуының
қозғаушы күштері мен себептері туралы............................. 97
3.7. Х. Т. Шерьязданованың мектеп жасына дейінгі
5