Page 105 - index
P. 105

14.	Әкімбеков С., Баймұхаметова А. С., Жанайдаров У. А. Экономика­
    лық теория. Оқу құралы. Жалпы редакциясын басқарған
    С. Әкімбеков. – Астана, 2002. – 464 б.

15.	Ғабит Ж. Х. Экономикалық теория: оқу-әдістемелік кешен. –
    Астана, 2006. – 248 б.

16.	Нарматов С. Р., Нарматова А.С. Экономикалық теория. Лекциялар
    курсы (Оқу құралы). – Алматы: Эверо, 2009. – 516 бет.

17.	Темірбекова А.Б. Экономикалық теория негіздері: оқу құралы /
    А.Б. Темірбекова.- Алматы: Эверо, 2012.- 194 б.

18.	Крымова В. Экономикалық теория: Кестелі оқу құралы. Алматы:
    Аркаим, 2009. – 196 б.

19.	Гукасьян, Г.М. Экономическая теория. Введение в экономическую
    теорию. Микроэкономика. Макроэкономика: учеб. пособие /
    Г.М. Гукасьян, Г.А. Маховикова, В.В. Амосова.- 6-е изд.- СПб.:
    Питер, 2006.- 234с.

                         Өзін-өзі тексеру сұрақтары

1.	 Адам Смиттің «көрінбейтін қол» қағидасын қалай түсінуге болады?
2.	 Нарықтың анықтамаларына сипаттама беріңіз?
3.	 Нарықтың негізгі элементтеріне не жатады?
4.	 Нарықтың атқаратын негізгі қызметтері қандай?
5.	 Нарықтың принциптері қандай?
6.	 Нарықтың әртүрлі жіктелу өлшемдеріне байланысты түрлері

   қандай?
7.	 Сұраныс және оған әсер ететін факторлар қандай?
8.	 Ұсыныс және оған әсер ететін факторлар қандай?
9.	 Икемділіктің түрлері қандай?
10.	Икемділіктің тәжірибелік маңызы неде?

                      Тәжірибе сабағының жоспары:

   Тәжірибе сабағын «дөңгелек үстел» түрінде өткізу жоспарланған,
тақырыптың негізгі теориялық сұрақтарын пікірталас, ауызша жауап
беру, дискуссия, сұрақ-жауап, т.б. ұйымдастыру әдістері арқылы
жүргізілуі тиіс.

   Мақсаты: Нарық туралы ұғымды оның элементтері, қызметтері,
принциптері, түрлері арқылы кеңірек ашу. Нарықтық тепе-теңдікке
жету тетіктерін қарастыру. Ол үшін тәжірибе сабағында тақырып
бойынша мынадай сұрақтардың мәнін ашу керек:

           105

⇐ МАЗМҰНЫ
   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110