Page 224 - indexf
P. 224

224  Қазақша-орысша политехникалық түсіндірме сөздік

комбинациясына сәйкес көрсету, мы-        стью сигналов, например, длинных и
салы, ұзын және қысқа: «сызықша»          коротких: «тире» и «точек»). За еди-
және «нүкте»). Уақыт бірлігі үшін         ницу времени принимается длитель-
бір нүктенің ұзақтығы қабылданады.        ность одной точки. Длительность
Сызықшаның ұзақтығы үш нүктеге            тире равна трём точкам. Пауза между
тең. Бір таңбаның лементтерінің           элементами одного знака – одна точ-
аралығындағы үзіліс – бір нүкте,          ка, между знаками в слове – 3 точки,
сөздегі таңбалардың арасы – 3 нүкте,      между словами – 7 точек. Назван в
сөздердің арасы – 7 нүкте. Американың     честь американского изобретателя и
өнертапқышы және суретшісі Сэмю-          художника Сэмюэля Морзе
эль Морзенің есімімен аталған)

Морттық – материалдың деформа- Хрупкость – свойство материала раз-
цияланбай немесе өте аз деформация рушаться без образования заметных
кезінде қыйрау (сынып кету) қасиеті. остаточных деформаций

Мосы кран – бір – және екітағанды         Козловой кран – конструкция, уста-
тіректерге орнатылған конструк-           новленная на одно- и двухстоечные
ция; өз кезегінде, ол тіректер, жердің    опоры, которые, в свою очередь, пере-
бетіне (еденнің үстіне) немесе одан       мещаются по рельсам подкранового
төмен салынған кранның рельсті жо-        пути, проложенным на уровне земли
лымен жүреді                              (пола) или ниже

Мотовоз – қозғалтқышының қуаты            Мотовоз – небольшой автономный
300 ат күшінен аспайтын, бензинмен        локомотив с бензиновым или дизель-
немесе дизельмен жұмыс істейтін,          ным двигателем мощностью примерно
арбашасы жоқ, әдетте, екі осьті, авто-    до 300 л.с. и отсутствием тележек, как
номды шағын локомотив                     правило двухосный

Мотокомпрессор (лат. motor –              Мотокомпрессор – агрегат для сжатия
қозғалтушы, compressus – қысу) – ком-     воздуха или к.-л. газа, состоящий из
прессордан және оны жұмыс істететін       собственно компрессора и приводяще-
іштен жанатын қозғалтқыштан               го его в действие двигателя внутренне-
тұратын, ауаны немесе қандай да           го сгорания. Поршневые компрессор и
болсын бір газды қысуға арналған          двигатель могут быть объединены в
агрегат. Поршенді компрессор              одну многоцилиндровую установку,
мен қозғалтқышты біріктіріп, көп          у к-рой часть цилиндров используется
цилиндрлі қондырғы алуға болады;          для сжатия воздуха, а часть – как сило-
мұндай қондырғының цилиндрлерінің         вой агрегат
бір бөлігі ауаны қысуға, ал басқа бөлігі
күштік агрегат ретінде пайдаланылады

     МАЗМ¦НЫ
   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229