Page 224 - indexf
P. 224
224 Қазақша-орысша политехникалық түсіндірме сөздік
комбинациясына сәйкес көрсету, мы- стью сигналов, например, длинных и
салы, ұзын және қысқа: «сызықша» коротких: «тире» и «точек»). За еди-
және «нүкте»). Уақыт бірлігі үшін ницу времени принимается длитель-
бір нүктенің ұзақтығы қабылданады. ность одной точки. Длительность
Сызықшаның ұзақтығы үш нүктеге тире равна трём точкам. Пауза между
тең. Бір таңбаның лементтерінің элементами одного знака – одна точ-
аралығындағы үзіліс – бір нүкте, ка, между знаками в слове – 3 точки,
сөздегі таңбалардың арасы – 3 нүкте, между словами – 7 точек. Назван в
сөздердің арасы – 7 нүкте. Американың честь американского изобретателя и
өнертапқышы және суретшісі Сэмю- художника Сэмюэля Морзе
эль Морзенің есімімен аталған)
Морттық – материалдың деформа- Хрупкость – свойство материала раз-
цияланбай немесе өте аз деформация рушаться без образования заметных
кезінде қыйрау (сынып кету) қасиеті. остаточных деформаций
Мосы кран – бір – және екітағанды Козловой кран – конструкция, уста-
тіректерге орнатылған конструк- новленная на одно- и двухстоечные
ция; өз кезегінде, ол тіректер, жердің опоры, которые, в свою очередь, пере-
бетіне (еденнің үстіне) немесе одан мещаются по рельсам подкранового
төмен салынған кранның рельсті жо- пути, проложенным на уровне земли
лымен жүреді (пола) или ниже
Мотовоз – қозғалтқышының қуаты Мотовоз – небольшой автономный
300 ат күшінен аспайтын, бензинмен локомотив с бензиновым или дизель-
немесе дизельмен жұмыс істейтін, ным двигателем мощностью примерно
арбашасы жоқ, әдетте, екі осьті, авто- до 300 л.с. и отсутствием тележек, как
номды шағын локомотив правило двухосный
Мотокомпрессор (лат. motor – Мотокомпрессор – агрегат для сжатия
қозғалтушы, compressus – қысу) – ком- воздуха или к.-л. газа, состоящий из
прессордан және оны жұмыс істететін собственно компрессора и приводяще-
іштен жанатын қозғалтқыштан го его в действие двигателя внутренне-
тұратын, ауаны немесе қандай да го сгорания. Поршневые компрессор и
болсын бір газды қысуға арналған двигатель могут быть объединены в
агрегат. Поршенді компрессор одну многоцилиндровую установку,
мен қозғалтқышты біріктіріп, көп у к-рой часть цилиндров используется
цилиндрлі қондырғы алуға болады; для сжатия воздуха, а часть – как сило-
мұндай қондырғының цилиндрлерінің вой агрегат
бір бөлігі ауаны қысуға, ал басқа бөлігі
күштік агрегат ретінде пайдаланылады
МАЗМ¦НЫ