Page 49 - index
P. 49

14.	Әкімбеков С., Баймұхаметова А. С., Жанайдаров У. А. Экономика­
   лық теория. Оқу құралы. Жалпы редакциясын басқарған С.
   Әкімбеков. – Астана, 2002. – 464 б.

15.	Ғабит Ж. Х. Экономикалық теория: оқу-әдістемелік кешен. –
   Астана, 2006. – 248 б.

16.	Нарматов С. Р., Нарматова А.С. Экономикалық теория. Лекциялар
   курсы (Оқу құралы). – Алматы: Эверо, 2009. – 516 бет.

17.	Темірбекова А.Б. Экономикалық теория негіздері: оқу құралы /
   А.Б. Темірбекова.- Алматы: Эверо, 2012.- 194 б.

18.	Крымова В. Экономикалық теория: Кестелі оқу құралы. Алматы:
   Аркаим, 2009. – 196 б.

19.	Гукасьян, Г.М. Экономическая теория. Введение в экономическую
   теорию. Микроэкономика. Макроэкономика: учеб. пособие / Г.М.
   Гукасьян, Г.А. Маховикова, В.В. Амосова.- 6-е изд.- СПб.: Питер,
   2006.- 234с.

                         Өзін-өзі тексеру сұрақтары

1.	 Экономиканың негізгі үш мәселесі қалай шешіледі?
2.	 Қоғамдық өндірістің мәні неде?
3.	 Қоғамдық өндірістің түрлері мен тұрпаттары қандай?
4.	 Қоғамның өндіргіш күштері мен өндірістік қатынастары қандай?
5.	 Ресурстар мен өндіріс факторларының түрлері қандай?
6.	 Ресурстардың шектеулілігі мәселесі дегеніміз не?
7.	 Экономикалық таңдау мәселесі қалай туындайды?
8.	 Экономикалық субъектілер экономикалық ұтымдылықққа қалай

    ұмтылады?
9.	 Экономикалық тиімділік дегеніміз не?
10.	Өндірістік мүмкіндіктер қисығының экономикалық мәні неде?

                      Тәжірибе сабағының жоспары:

   Тәжірибе сабағын «дөңгелек үстел» түрінде өткізу жоспарланған,
тақырыптың негізгі теориялық сұрақтарын пікірталас, ауызша жауап
беру, дискуссия, сұрақ-жауап, т.б. ұйымдастыру әдістері арқылы
жүргізілуі тиіс.

   Мақсаты: Қоғамдық өндірістің мәнін түсіну, экономиканың
негізгі базалық түсініктері арқылы экономикалық теорияның негізгі
сұрақтарына жауап беру. Ол үшін тәжірибе сабағында тақырып
бойынша мынадай сұрақтардың мәнін ашу керек:

           49

⇐ МАЗМҰНЫ
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54