Page 113 - indexf
P. 113

бұрғылау қондырғыларының көлбеу ығысу (орын ауыстару) мөлшері теңіз
тереңдігінің 3-5% шегінде болады.

     Жартылай батпалы жүзбелі бұрғылау қондырғыларын тасымалдау
     Керілу тірегінің негізінде жартылай батпалы жүзбелі бұрғылау
қондырғыларын тасымалдау мен монтаждаудың жеңілділігін жатқызуға болады.
Негізді созылу мен фундаментті бөлек тасымалдау монтаж үшін қысқа периодты
жақсы ауа райы да қолайлы. Бұрғылау платформасымен байланыс негізі керілу
тіректерден фундаменттің көтерілуінсіз үзілуі мүмкін, яғни ұңғымалардың
шығынысыз және одан кейін қайтіп тіректермен қосыла алады. Бұл бізге жар-
тылай батпалы жүзбелі бұрғылау қондырғыларын мұзды аумақтардың немесе
айсбергтердің пайда болатын күмәні бар акваторияларда қауіпсіз қолдануға
мүмкіндік береді.

                               5.8-сурет. Күн батардағы платформа

     Аналитикалық жүйеге сүйенетін болсақ, қайраңдардың игерілуінің техника-
сы мен технологиясы белгіленген. Ол жүйе арқылы ең алғашқы керілу тірегіндегі
жартылай батпалы жүзбелі бұрғылау қондырғылары 1984 жылы Солтүстіктік
теңіздің британдық секторындағы Хаттон кен орнында тұрғызылды. Алайда,
бұл ой 1968 ж «Медуза» жартылай батпалы жүзбелі бұрғылау қондырғысы кон-
струкциясы құрылып жатқан кезде-ақ болған еді (5.9-сурет). Ол профессор В.
С. Владиславлев көмегімен жүзеге асырылды.

         113

МАЗМ¦НЫ
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118