Page 161 - index Bapaeva
P. 161
баланың тікелей жүзеге асыра алмайтын (еңбек құралдарының
күрделілігінен) ересектер өміріне қатысу ұмтылысы анықталады.
Рөлдік ойының сипаты шығу тегі мен мазмұны бойынша
әлеуметтік болады. Ойынның негізгі бірлігі (Д. Б. Элькониннің
терминологиясы бойынша) баланың ойын барысында иеленетін
рөлі.
Сюжеттік-рөлдік ойында қайта жасалатын ақиқаттың бір
бөлігі (соғыс, дүкен, т.б.). Ойынның мазмұны – баланың ересектер
іс-әрекетінің негізгі мезеті ретінде бөліп алып жасайтыны.
Адамдардың заттық әрекеттері
↓
Адамдардың арасындағы қарым-қатынас
↓
Адамдардың мінез-құлқы мен қатынастарын реттейтін
ережелерді орындау.
3. Мектепке дейінгі жас шамасындағы баланың танымдық
дамуы
Кішкентай баланың ойлауы ұзақ уақыт бойы жағымсыз
қырынан қарастырылды.
Ж. Пиаже – эгоцентризм.
Л. С. Выготскийдің адамның танымдық үдерістерінің жана-
маланған сипаты жайлы идеясы кеңінен қарастырылды. Танымдық
даму ақыл-ой іс-әрекетінің құралдарын меңгеруі ретінде
қарастырылды. А. Н. Леонтьев «Даму параллелограммасы»
принціпін құрастырды. Танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың
сыртқы құралдары ішке тереңінен еніп ішкіге айналады.
а) Қиял бейнелердің комбинациясын қайта құрастыру қабілеті.
ә) Мектепке дейінгі жас шағындағы балалардың ересектермен
қарым-қатынастарының бірқатар ерешеліктері бар:
1) тым жоғары эмоциялы қанықтық
2) қатынасу әрекеттерінің байлығы мен әрқилылығы
3) бастамашыл әрекеттердің жауап ретінде орындалған
әрекеттерден басым болуы.
161
⇐ МАЗМҰНЫ