Page 62 - index Bapaeva
P. 62

●● бала ойлауының дамуында оның заттық тәжірибелік іс-
әрекеті ескерілуі тиіс;

    ●● сөйлеу мен ойлаудың арасында тікелей байланыс жоқ, ал
сөйлеу мен ойлау едәуір күрделі қатынастар арқылы байланыса-
ды.

    Л. С. Выготский бойынша эгоцентрлік сөйлеу – сөйлеу
кезеңдерінің интериоризациясы ретінде анықталса, Ж.Пиаже
үшін сөйлеу баланың ерекше танымдық ұстанымын анықтайтын
үдеріс болып қала берді.

      Семинар және практикалық сабақтардың жоспары
    1. Ж. Пиаже бойынша эгоцентризм мен децентризм ұғымдары
және олардың кезеңдерге бөлінуі.
    2. Ж. Пиаже бойынша баланың ойлауының аутистік, эгоцен-
тризм, әлеуметтік түрлері және оларға салыстырмалы талдау жа-
сау.
    3. Ж. Пиаже мен Л. С. Выготский эгоцентризм сөйлеудің
негізі туралы көзқарастары.

         Студенттердің өзіндік жұмыстарының (СӨЖ)
                                тақырыптары

    1. Ж. Пиаже іліміндегі бала ойлауы мен сөйлеуінің проблема-
сы (Психология. Адамзат ақыл-ойының қазынасы. Алматы 2005
ж. 1-том. 373-473 беттер).

    2. Ойлау мен сөйлеудің генетикалық түп тамыры (Психология.
Адамзат ақыл-ойының қазынасы. Алматы 2005 ж. 1-том. 423-450
беттер).

    3. Л. С. Выготский сөйлеу мен ойлаудың дамуы. (Психология.
Адамзат ақыл-ойының қазынасы. Алматы 2005 ж. 1-том 165-185
беттер).

                          Реферат тақырыптары
    1. Ж. Пиаже бойынша синкретизм мен бала логикасының
белгілері баланың эгоцентризмнің нәтижесі ретінде қарасты-
рылуы.
    2. Ж. Пиаженің еңбектеріне аннотация жасау.

                                     62

⇐ МАЗМҰНЫ
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67