Page 119 - indexf
P. 119

y(t) тұрғызылады (6.2-сурет). Екпін алу қисығы бойынша шығыс

               6.3-сурет. Екпін алу қисығы

сигнал алғашында транспортты кешігу деп аталатын t0 қандай да бір
уақытқа кешігеді. Ары қарай, y(t) екінші ретті апериодтық буынның

шығыс сигналы ретінде өзгереді, оның беріліс функциясы келесі

түрде болады:

               W  (s)  =  T  s2   k     +1  ,
                                 + Tξs

мұндағы, k – күшейту коэффициенті; T – уақыт тұрақтысы; x – демп-
ферлеу коэффициенті.

    Көрсетілген коэффициенттерді аналитикалық түрде анықтау
әдетте күрделі болады. Сол себептен тәжірибеде коэффициенттері
оңай табылатын ТДБ жиынтығын колданып y(t) қисығын аппро-
ксимациалау әдісі іске асырылады. қабылдауы қолданылады. Ол
үшін (6.2-сурет) буынның иілуі N нүктесінде жанама жүргізіледі
сол арқылы жанаманың t-осімен қиылысу нүктесінде анықталады
сыйымдылықтың кешігу t1, уақыт. Қисықтың қалған бөлігі бірінші
ретті апериодты буынның графигі ретінде қарастырылуы мүмкін.
Осылайша, басқару нысаны екі буынның тізбекті қосылысымен
аппроксимацияланады: кешігу уақытымен t3 = t0 = t1 сипатталатын
кешігуші және бірінші ретті апериодты буынмен (6.3-сурет).

⇐ МАЗМҰНЫ                 119
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124