Page 72 - index
P. 72
– пәннің оқу бағдарламасы мен сабақтың қазіргі талаптары-
на, білім көлеміне сәйкес келуге;
– оқу процесінің психология-педагогикалық ерекшеліктерін,
білімгерлердің дайындық деңгейін игеруге;
– алдыңғы пәндерден алған білімдерін жалғастыруды, пәні
шілік және пәнаралық байланыстарды қамтамасыз етуге.
2. Оқу басылымдары білімгерге пәнді оқу бойынша өз бе
тінше білім алуды ұсынуы тиіс:
– оқу басылымындағы мәтіндер жеңіл түсінілуі тиіс;
– пәннің мазмұны толық, сатылай және логикалы баяндалуы
тиіс;
– оқу басылымдары мысалдарды, тапсырмаларды, бақылау
сұрақтарын, анықтамалық-іздеу аппаратын (көрсеткіштер, сөз
діктер, анықтамалық мәліметтер, библиографиялық тізімдер,
т.б.) және заманауи ақпараттық технологияларды қолдану мүм
кіндігі туралы мәліметтерді қамтуы тиіс.
Оқу кітаптарына көлемі 48 беттен асатын оқулық, оқу құралы,
лекция мәтіндері, оқу-әдістемелік құрал, жаттығулар (тапсырма-
лар) жинағы сияқты басылымдарды жатқызуға болады.
Оқулық – оқу пәнінің жүйелі мазмұнын немесе оның тара-
уын, бөлімін қамтитын, оқу бағдарламасына сәйкес келетін
оқу-теориялық басылым. Оқулықта белгілі бір ғылыми ақпарат
негізінен, қарапайым тілмен баяндалады. Автор «ақпараттың
берілуін» тыңдаушылардың оны қалай қабылдайтынына, ал
«ақпараттың игерілуін» тыңдаушылардың оны қалай түсі
нетініне қарап түзеді [36,58]. Жалпы оқулықта автордың сөйлеу
тақырыбына қатысты жеке субъективті көзқарасын білдіруге жол
берілмейді, алайда кейбір авторлар бұл талапты үнемі сақтай
бермейді.
Оқу құралы – оқулықты кейбір жағдайда ауыстыратын неме-
се оны толықтыратын және басылымның осы түрі ретінде рес-
ми бекітілген оқу-теориялық басылым. Ол оқулыққа қосымша
ретінде де шығарылады да, оқу курсының бағдарламасына толық
немесе оның бір бөлігіне сәйкес келеді. Курс бойынша негізінен
жаңа материалдарды қамтып, оқу бағдарламасында берілген,
72
⇐ МАЗМҰНЫ